selamat tinggal kota tinggi , assalamualaikum tawau :')

hai ! apa khabar ? setelah lama menyepi , akhirnya waa muncul lagi . hehee ..

malam ni mungkin jadi malam terakhir untuk aku di kota tinggi sebab esok aku dah balik ke tawau . exited nak balik tapi dalam masa yang sama aku sebak nak tinggalkan johor . kenapa ? entah la . tawau , tempat lahir aku , tempat membesar & tempat aku belajar . di sini* kota tinggi , tempat aku belajar * banyak belajar benda baru , kenal kawan-ii baru , kenal "hati" orang (likers & haters) . hmm , kenangan kan ?esok dah balik , esok dah jumpa dengan mak :') .. hmm , happy , tapi sedih nak tinggalkan member-ii di sini jgk . takpa la , ada masa , ada jodoh , ada rezeki in sya Allah jumpa lagi kan ? aaminn . harap-ii begitu laa .. balik pun secara mengejut , tak ramai yang tau . sajaa , dan aku dah tukar tempat latihan industri . kalau ada rezeki , aku praktikal di tawau lah . in sya Allah . lepas "lari" daripada tempat praktikal di pulau tioman , so kali ni rasanya aku pilih travel agen . moga-ii di permudahkan Allah . in sya Allah , aamiin . terima kasih untuk pensyarah kolej sebab memberikan ruang & peluang untuk aku . terima kasih banyak-ii . peluang ni insya Allah akan digunakan sebaik-iinya .. dan untuk kawan-ii yang sentiasa support & ambil berat , terima kasihh banyak-ii ..

antara wajahhh yang akan di rindui ~

mieya & zaraaa ..


apiz & iqbal
eh selfiee pulak kat henfon aku yerr ! hahaa ! rindu korang berdua jugak. * aku takkan lupa expresi terkejut + excited hafiz tadi . HAHA .


mieya & noh . kawan baik waaa ! kawan jahat waa , kawan gadoh waa ! :'(


ni we olz eaa u olz .. HAHA .
* mohon stalker kira gambar siapa paling banyak kat dalam entri ni ea :')


merek jugaa . class mate selama 3 sem :'(






gambar-ii masa hari-ii terakhir di kolej . rinduu masa ni .. harap dapat jumpa lagi . malam ni mungkin malam last , tapi insya Allah , akan datang lagi ke kota tinggi . tak kira la untuk melancong , kerja , dll .. hehee . okay laa nak off dulu . doakan perjalanan pergi ni selamat * sebab tiket balik tak tau beli ke tidak nanti . okay laa .. byeee ~

3 ulasan:

hai semua. terima kasih kerana singgah sini. tinggalkan komen di sini,1 pun dah okey tau? salam sayang dari Mieya..