rinduuuu ~

hello ! berhello-ii pulak dlm puasa ni kan ? hehe . salam ramadhan readers . alhamdulilah , hari ni dah masuk ramadhan ke 3 , setakat ni puasa penuh lagi :') .

hmm , puasa kali ni tanpa mak . mak jauh jauh beribu batu . nun jauh di sabah . puasa tahun ni tanpa bapa . janggal jugak rasanya . teringat masa kecik-ii dulu , arwah bapa mesti bawa kuih drpd masjid . maklumlah , ajk masjid . tapi semenjak bapa sakit , dah takda semua tu . rinduu semua tu :'(

kebelakangan ni , banyak sangat benda yang kena di fikir . entah la , sakit kepala di buatnya . start dari seminggu sebelum final exam sem 3 aku lagi macam ni . kebelakangan ni jugak aku asyik asyik kepala , sakit tengkuk . sebabnya ? aku pun tak tau .

lagi satu , ada benda yang bermain dalam kepala otak ni . ntah laa , sangat mengganggu saraf, sampai berselirat wayar dalam kepala ni . hmm , aku nak cerita semua tu dgn somebody tapi aku tak tau siapa . aku rasa takda orang yg sesuai utk aku cerita semua tu . lagipun orang lain pun ada life sendiri kan ? takkan la tiap masa aku nak cerita dgn orang lain . mungkin aku ni degil macam mana yang orang cakap ? ego ? hmm .. ntahh laa . rasa macam dah tak kenal diri sendiri . kadang-ii aku tak focus langsung kalau orang bercakap dengan aku . tensionnn jgk di buatnya .. banyak sebab kot kenapa jadi macam ni .

apapun , hidup mesti di teruskan . betul tak ? hmm , sekarang ni tengah fikir pasal praktikal jugak . jauhh nun di pahang . *pulau tioman jerr kot ! hahaa . hmm , overthinking sikit jugak laa sebab kena berpuasa & beraya tanpa family . bersahur & berbuka di "perantauan" . hahaa . rasa sebak jugak . tipu laa kalau aku cakap aku takda masalah dengan semua tu ! mesti aku terkenang masa sahur , berbuka & beraya dgn family kan ? mesti aku rinduuu semua tu kan ? tapi , sebenarnya takda la teruk sangat ! nak belajar , nak dapat ilmu so aku kena la korban sikit kan ?

hmm , okay laa . tangan dah penat menaip , kepala dah menggila sakitnya ni ! adioss , byee ~

1 ulasan:

hai semua. terima kasih kerana singgah sini. tinggalkan komen di sini,1 pun dah okey tau? salam sayang dari Mieya..