rinduuu ~

jika teringat tentang dirimu berlinang air mataku , ku rindu saat-ii bersamamu * lalalaaa ..

hmm , malam-ii mcm ni kalau layan perasaan kan memang teringat zaman-ii kolej . ceh ayat , macam dah lama di tinggalkan jer kan kolej tu . HAHA . walaupun tak sampai 3 minggu , tapi hati ni dah rindu . rasa rindu dengan kolej , rasa rindu nak belajar , rindu kelam kabut siapkan buku program utk trip , rindu roomate & classmate . arhh . rindu rasa nak melepak , makan , merayau-ii lepas habis kelas dengan zara :'(

nak cerita pun sedih , jadi biarlah gambar yang berbicara ~


bukan kfc yang nak di tunjuk tapi ni l laluan ke kolej .






bazaar kota , tempat merayau & menjual muka . merayau tanpa beli apa-ii ..




sungai kota . tempat lepak & saksi bermacam cerita . HAHA , rindu :')


tiada pilihan , ni la tempat yang selalu di jenguk . hhi

aku cuma mahu katakan , aku rinduu semua ni ~

1 ulasan:

hai semua. terima kasih kerana singgah sini. tinggalkan komen di sini,1 pun dah okey tau? salam sayang dari Mieya..