last :')

hello ! hai ! anneyonghaseyoo ! HAHA ! tak hado kerja tengah malam ni . tak ngantok ! tak bole tidur * ohh my eyes , please be nice .. HAHA . ntah la , biasanya aku lah orang paling awal masuk tidur .. dengan kepala ni asyik fikir pasal praktikal yang dah start esok . hmm , tak bole nak bayangkan keadaan praktikal macam mana nanti .. bole atau tak aku buat kerja , pikul tanggungjawab yang di beri ? harap-ii aku boleh ! you can do it mieya . belum cuba , belum tahu la kan ? apa yang penting , POSITIF !

hmm malam * ehh pagi ni hari terakhir aku di kota tinggi , esok malam dah tidur di pulau tioman pahang ! hehe . jadi memandangkan hari ni * semalam ( sah pukul 12.14 pagi sekarang ) aku ajak zara buka puasa di luar .. apiz & iqbal pun join sekali * heyyy ! apiz & iqbal aku mention nama koranggg ni kat blog aku .. jap gi aku upload gambar korang eaa stalker ! HAHAA . We olz lepak di Mcd jer .. okay la tu , dapat jumpa jugak diorang untuk kali yang terakhir :'(

hmm , harap-ii lepas ni dapat jumpa lagi . in sya Allah . panjang umur , murah rezeki kita jumpa lagi adik-ii .. good luck utk study kat kolej & good luck jugak untuk kawan-ii seperjuangan SPL 4 #KKKT . semoga berjaya & aku doakan yang terbaik untuk kita semua tanpa ada yang terkecuali . in sya Allah , kalau ada umur , ada jodoh kita jumpa 4 bulan lagi .. byeee ~






mohon zara , iqbal & apiz kira gambar masing-ii ye ! siapa paling banyak gambar kat sini ..


mieya & zara yang sedih :'(



sabar , jangan menangis .. mungkin di sini kita kan terpisah , kenangan bersama , tiadaa ku lupaa ~


hafiz yang sebak .. jangan nanges ea hafiz . nanti jumpa lagi :')

ahaha ! itu saja untuk hari ni . sekarang nak cari ilham untuk tidoo pulak . okayy lahh , byeeee ~

4 ulasan:

hai semua. terima kasih kerana singgah sini. tinggalkan komen di sini,1 pun dah okey tau? salam sayang dari Mieya..