ramadhan :)

hello semuaa . apa khabar ? esok dah ramadhan ! adakah anda sudah bersedia ? hehe . mesti la kan ? haa , sempena ramadhan ya bakal menjelma ni , saya ingin ucapkan selamat menyambut ramadhan al-mubarak . semoga kita dapat menyambut ramadhan tahun ni dengan penuh kesyukuran . di kesempatan ini jugak *selagi masih bernyawa ni* izinkan saya untuk meminta maaf atas segala kesilapan , ketelanjuran , pertuturan yang mungkin tidak berkenan di hati anda-ii semua * terutama family & semua kenalan . maaf juga andainya tersilap , terumpat , termaki , termakan & terminum ataupun terambil apa-ii . yakini lah , itu tidak di sengajakan . kalau di sengajakan pun , semua tu berlaku secara spontan . mintak maaf jika kurang memahami perasaan orang lain , kurang mempeduli & tak alert tentang orang lain . harap-ii di maafkan & di halalkan sempena bulan baik ni . mohon 0-0 ..

1 ulasan:

hai semua. terima kasih kerana singgah sini. tinggalkan komen di sini,1 pun dah okey tau? salam sayang dari Mieya..