:D

hyep ! hahaa . hari ni nak update & upload gambar untuk program yang berlaku semalam *cehhh , ayat ! kiranya throwback laa ni kan ?
semalam kitorang ada buat program kerjaya di kolej . adalah penceramah yang di jemput . alaa , kalau aku cakap siapa bukan you alls kenal pun kan ? hahaa , so upload gambar laa kan ? check it out ~









okayy , sekarang untuk program sebelah petang pulak ehh ! kitorang ada pertandingan bowling . buat kat todays mall jer . 1st timer laa katakan ? hahaa . 1st time main kan , so not bad laa kan ? kalau ke longkang tu , normal la kan ? ngeh-ii .. upload lagi laa kan jawabnya .













orait laa , malas nak story panjang-ii . update ni untuk isi masa dalam kelas sebelum lecturer datang . okay la , byeee dunia .

2 ulasan:

hai semua. terima kasih kerana singgah sini. tinggalkan komen di sini,1 pun dah okey tau? salam sayang dari Mieya..