bertemu untuk berpisah ~

setiap pertemuan , pasti akan temu detik perpisahan . kita bertemu utk berpisah . pernah dengar kan ayat tu ? ayat tu memang 100 % betul . pernah dengar tak ayat "patah tumbuh, hilang berganti" ? yang ni tak betul sangat la , sebab yang akan "mengganti" tu takkan sama dgn orang yang akan " diganti" tu . macam tu laa aku , kalau di fikir balik , aku nak balik ke masa lalu . nasib baik la kita tak bole putarkan masa kan ? HAHA . sekarang baru terdeti perasaan cemburu bila orang lain ada bapa . cemburu tengok kawan keluar makan dgn bapa , ucap hari bapa , kongsi result dgn bapa . teringat zaman kecik-ii dulu, bapalah orang yang selalu datang ke sekolah walaupun takda hari pibg. datang semata-ii utk tengok aku belajar . pagi-ii kalau ada kelas tambahan , dialah yang selalu hantar aku ke sekolah . kalau balik sekolah & hujan , dia jugaklah yang menunggu di depan pagar sekolah dalam keadaan basah kuyup . semua tu berlanjutan sampai aku ke sekolaj menengah tingkatan 3 . lepas tu bapa dah mula sakit & tanggungjawab tu lepas pada mak aku pulak . kenapa la dulu aku takda rasa cemburu tu ? kenapa dulu aku tak buat semua tu ? kenapa dulu aku tak nampak semua tu ? hmm , menyesal !! tapi takda guna menyesal sekarang ni kan ? yang aku mampu , doakan dia supaya sentiasa berada di kalangan hamba yang beriman . genap 100 hari arwah bapa pergi tinggalkan kami . tak terlewat untuk ucapkan selamat hari bapa . alfatihah :')

1 ulasan:

hai semua. terima kasih kerana singgah sini. tinggalkan komen di sini,1 pun dah okey tau? salam sayang dari Mieya..