Khamis, 10 April 2014

k.a. m.i :D


hyeppp blogger semua . apa khabar ? 
lama gila aku tak update apa-ii kat blog ni . kalau boleh berhabuk memang tebal lah habuk blog ni kan ? 
hmm , aku tak sampai seminggu pun datang masuk kelas . lama aku balik tawau , cuti .. tenangkan kepala otak ni , jumpa kawan-ii sekali dengan kenduri arwah bapa yang ke 7 & 20 hari . 

banyak benda yang aku tertinggal & yang aku tak faham , ya laaa dah banyak tertinggal kan ? 
tapi tak pa laa , slow-ii kan ? yang aku nak cerita jugak pasal kelas renang semalam . huru hara . maklum laa aku ni penakut air . kat air cetek pun lemas . ntah berapa tan air klorin dah ditelan . HAHA . coach latif yang ajar renang * p/s : bapa najwa latif wooo . HIHI :3

hmm , tapi okay laaa . walaupun aku ni ada masalah dengan air tapi dah boleh berenang dah walaupun 1st time . boleee laa sikit-ii daripada tak boleh langsung kan ? sebenarnya aku tak sangka aku bole terapung atas air .  cuma backstroke je yang "gagal" . penat gilaaa lepas berenang . memang rasa nak tidurrr jer . ada 7 sesi lagi lepas ni . hmm , insya Allah aku bolehh !! jappp update gambarr dulu ehh ..



otw ke sekolah sukan tunku Mahkota Ismail , Bandar Penawar .
bersama En Sadi , En Madi , Noh & En Azhar ~





selepas swimming :)


sebelum itu , sempat jugak tambah ilmu baru .. HAHA
buat pin tudung  (kerongsang) , key chain , siap buat cover phone sendiri *walaupun tak lawa tapi kiranya hasil tangan sendiri laa .

taraaaa . ini lah hasilnya ~

sempat jugak berselfie- ii dengan budak-ii kelas . HAHAA ~
comelkan -_-!
Noh , mieya , zara & en sadi :)

kebetulan memakai baju yang sama . wink wink :D
mieya & my best briend foreverrrrr .. perkenalkan NOHHH . 

HAHAA . okay laa . setakat ni dulu laa story saya . lain kali i update lagi . 
byeeeee ~

5 ulasan:

hai semua. terima kasih kerana singgah sini. tinggalkan komen di sini,1 pun dah okey tau? salam sayang dari Mieya..