jangan bacaaaa :p

Hyepp ! apa khabar readers ? ohmooo , I miss you all *gaya gedik mintak penyepak .. HAHA . hari aku nak story sikit la pasal aktiviti-ii kat kolej , kat luar dll . cehh , macam sibuk je , macam  buzy je :P

Sepanjang minggu ni , tak la buzy sangat . kelas macam biasa , kelas renang pun macam biasa . makin terrer jugak laa . HAHAHA . terer sangat *rolling eyes (-_-!) tapi dah okay la sikit-ii . dah cuba buat water confident di tempat dalam . hmm seronok ! dah sukaaa dah ni berenang . thank you coach . hmm , kulit pun semakin hari  semakin HITAM berseri *bukan semakin putih berseri  . terkupas jugak la kulit muka ni  , badan pun gatal-ii kena air klorin kolam tu . tapi nak buat macam mana , cari ilmu baru kan ? lagi pun memang seronok apa belajar berenang . saya suka , saya suka :D

Lepas tu ada jugak la merayau dengan member-ii , nak beli baju & make up laa katanyerrrrr . untuk kelas etika kerja sebenarnya . aku bab –ii ni memang failed lah . nak buat achaner kan ? sedeyhh .. HIHI. Masa cari barang ni , waa terjatuh cinta pulak dengan bag di padini . ohmooo . harga rm 89.00  gulppp . mahal kan ? untuk orang lain memang murah , tapi untuk aku mahal bangettt tu . HAHAA . so , aku tahan & sabarkan lah diri ni. kena hidup ikut kemampuan kan ? ada jugak kemeja di padini tu rm 88  2 helai ,  cantik .. tapi aku tak beli jugak . aku cuma merayau-ii & tengok kawan-ii I shopping jer . aku beli kemeja harga rm 29.90 saja . okay la tu , daripada tak pakai baju langsung kan ? I bersyukur you J



Dan , ini semalam punya cerita  *19 april 2014

Hari ni kami pergi ke PERSADA johor . wuuuu * sebenarnya ada seminar dengan Mejar Dr Faiz Khaleed . alaaa , angkawasan tu … Dr faiz datang sebelah petang , ada bicara santai dengan Dr Faiz . Yang waa nak bagitau sebenarnya , waa dapat berselfie-ii dengan dia . HAHAHAA . exited kan ? aku pun tak tau la macam mana boleh kan , tapi masa tu semua sibuk naik atas stage , nak bergambar dengan dia . kawan-ii 1 kolej semua dapat ambil gambar ramai-ii dengan dia . aku sorang yang tak dapat sebab semua sebok main tolak-ii . sedihkan ? dan tiba-ii tanpa di sangka-ii aku berdiri betul-ii di sebelah nya . HAHAA . orang lain semua datang ambil gambar dalam group , ada orang announce lagi “okay , next group” .. aku dah alang-ii berdiri kat sebelah , apa lagi .. dengan excited cakap “ Dr , nak selfie” . HAHAHA . Dia pun okay , layan . siap tolong pegang henfon & tolong aku ambil gambar lagi *maklumlah  tangan aku pendek , tak semua muka kami masuk dalam camera tu * dia cakap , ehh kena jauh lagi camera ni . so  dia tolong ambil gambar . HAHAA . jadi , you all scroll ke bawah yaa ! ni la gambar-ii nya :3



k.a.m.i


@ persada Johor


selfie dengan Mejar Dr Faiz~



2 ulasan:

  1. wah gemar bola sepak neh template full aksesoris bola

    BalasPadam
  2. hehehehehe.....untunglah dapat berselfie dengn mejar faiz..

    BalasPadam

hai semua. terima kasih kerana singgah sini. tinggalkan komen di sini,1 pun dah okey tau? salam sayang dari Mieya..