Sabtu, 12 Oktober 2013

DINNER @ Tropical Inn Hotel , Johor Bahru


Hai semuaa .. hari ni nak cerita sikit pasal aktivti malam tadi .. semalam nak update blog ni tapi tak sempat laa .. ngantuk sebab sampai rumah dah pukul 12 lebih .. terima kasih encik sadi sudi hantar balik rumah .. hmm sebenarnya dinner ni untuk subjek perkhidmatan pelanggan dalam topik etika sosial , makan di dalam majlis formal .. perhh , tersiksa dalam majlis ni . skemaaaa , tapi tak paa laa , ni merupakan satu proses pembelajaran .. manalah tau nanti ada yang jemput pegi majlis formal kan ? dah tau laa basic tuu ..

first majlis tu jak yang formal .. dah sampai desert , memang karaoke laa jawabnyaa .. bukan setakat student, dengan pensyarah-ii sekali ..ada 7 orang pensyarah semuanya .. karaoke , menari , siap lagu dangdut lagi .. hahaha . kelakar .. encik john , encik azhar memang gelek habis laa .. hahaha .. memang sporting laa student SPL sem 1 ni .. terbaikk .. aku tak dpaat ambil gambar banyak ..  buat masa ni aku upload mana yang ada dulu laa  eaa ..

ni semua poyoo !


saira & mieya


failed ! potong markah sebab tak make up langsung ..
maaf ,saya tak pandai make up & tak ada make up ..

Iqa :)


grilled chiken chop

sirloin steak ~

baked cheese cake .. yummy :)
 

lepas diorang karaoke, menari, dan buat cabutan betuah .. ada laa anugerah "khas" .. pakaian terbaik untuk pensyarah & student .. untuk pensyarah Puan Yan yang dapat , untuk student Preseha & Encik Azhar yang dapat .. hihi . Tahniah ..  yang paling aku terkejut , anugerah yang paling last & yang ni pensyarah yang buat penilaian .. anugerah tu Penghargaan sebenarnya ..
Anugerah pelajar paling sporting, rajin & kemas .. terharu , sebab aku yang dapat anugerah ni .. aku pun tang mana aku sporting , kemas & rajin .. tapi ni satu penghargaan & penguat semangat di masa depan .. masa mc*encik john nak umumkan penghargaan ni , dia siap bagi hint lagi .. haahaa .. dia cakap "kalau angin baik , memang best la .. kalau angin tak baik , cuit sikit dah terasa, orangnya paling kecik" lepas tu encik john cakap "dia paling suka bila saya cakap , mieya , awak dah pakai bedak ke ?" hahaha . macam-ii .. tapi memang terharu & berterima kasih la dengan penghargaan begini :)



haa , setakat ni dulu laa cerita ku .. lain kali aku update lagi .. ni tengah exited mau balik tawau niii .. yeayyy ! doakan aku selamat pergi & selamat balik eaa :)

4 ulasan:

  1. hehehhehheee.... apa susah kan bkas pelajar PTM....dah belajar kan mia...hok a'loh..hahhahaa....ceHh...PELAJAR RAJIN,KEMAS COMEL Pulak tu...yg paling penting kecik...heheheeee.. >.<

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe .. ea bah kan ?? aduyaiii ! kecik tu mesti sampai bila-ii .. hihi

      Padam

hai semua. terima kasih kerana singgah sini. tinggalkan komen di sini,1 pun dah okey tau? salam sayang dari Mieya..