azab aku dah lepas ~

hai semuaaaa , apa khabar ? lama tak mengupdate entri . al maklumlah , baru lepas final exam.. buzy la konon mengulang kaji .. hahaha . in sya Allah , mieya boleh ! hari ni "last payyyperrr lastt payperrrlast payyperr" .. heheheeh .. subjek terakhir perkhidmatan pelanggan pelancongan & interpretasi pelancongan . alhamdulilah , semua exam boleh di jawab dengan baik & lancar. kalau ada rezeki straight 7 A ++.. hahahaha.. kata-ii tu satu doa,kan ? in sya Allah , aamiin :)

haaa, sebenarnya esok hari terakhir aku di semester 1. ishh , macam tak percaya jak aku.. cepat betul masa berlalu.. rasanya macam baru aku kenal dengan budak-ii kelas sekarang ni .. hmm , kelakar kalau di ingat balik hari perkenalan duluuu .. lepas ni dah cuti  minggu untuk naik sem 2 .. subjek makin mencabar .. hmm , mieyaa bolehh ! dan cuti dua minggu aku dapat balik tawauuuu ! 
TAWAUUU , AKU DATANGG  .. ni feeling-ii macam istanbul aku datang laa ni .. haha XD

 malam esok pulak ada event di Tropical Inn Hotel .. nak belajar cara makan dalam majlis formal .. hahahah . siap nak pakai baju cantik-ii, kasut tumit tinggi , make up bagaiii .. aduyaiii ! redhaa je laa . haaa, setakat ni dulu laaa entri hari ni .. dah penat aku tulis esei beberapa hari ni .. rehat dulu laa kan ? hihi .. byeee :3

2 ulasan:

hai semua. terima kasih kerana singgah sini. tinggalkan komen di sini,1 pun dah okey tau? salam sayang dari Mieya..