selamat hari tua :3

hai semua . salam jumaat :)
hari ni 27 september 2013.kami, pelajar SPL ambil exam pertolongan cemas. 50 soalan & amali balutan . soalan tu nampak macam senang , tapi sebenarnya tak. sebab soalan objektif kan ? jawapan lebih kurang  aku tengok . memang keluar soalan pasal plasma , pasal tulang .. pening jugak kepala nak pikir. tu satu hal ..
hari ni jugak balik dah pukul 6.30 ptg sebab nak siapkan tagging bag yang baru , buku program dll .. buku program tu laa yang pening nak buat. berjam-ii. ubah sana-sini . buat confirmation dengan pemandu pelancong lagi untuk akitiviti ke nusajaya* kota iskandar, legoland & boat ride di puteri harbour dengan JB Tour .. berdebar-ii jugak sebab dah lama tak komentar dalam bas .. hmm, mieya boleh buat !! hihi ..

hari ni jugak , jumaat *27 september 2013 aku punya birthday ..terima kasih mak & bapa , tanpa kalian tiadalah saya di dunia ini .. hohoho . dah tuaaa dahh .. 19 tahun dah hari ni .. addoiyai , macam tak percaya pun ada. hari ni 2 kali tiup lilin kek beb ! hahaha . pagi tadi lepas exam & briefing untuk isnin ni ,aku balik rumah kejap .. walaupun member-ii aku larang balik .. aku nekad balik , sebab nak sambut besday di rumah dengan family .. hihi. kebetulan pulak , besday aku sama tarikh dengan anak buah *danial .. aku 19 tahun , dia 9 tahun.. so , sambut laa di rumah .. dapat hadiah lumayan beb .. hahaha .. terima kasih untuk abang ipar *abdullah & my lovely sister +Atiqah Arbain  :) . terima kasih jugak untuk +Moo Neer yang bagi wish awal pagi & hadiah nya yang tersendiri .. hihi :)

happy besday to me .. hihi :3



mieya & danial :)

ni la aku punya hadiah .. dapat duit , dapat top up, sejadah , tuala pun adaaaa ..
hmm , kelas kauu .. macam hantaran kawin pun ada jgk aku tengok.. hahaa :)
danial lagi untung , dapat tab beb ! jeles (-_-!)

lepas tu , dalam pukul  2 petang tu aku datang laa balik ke kolej. kat kolej pun satu hal , diorang buat surprise .. ee, geram aku .. bukan apaa , semua pun student kan? mana ada duit , tapi diorang ni sanggup buat .. rasa segan pun ada , maklumlah kan  dah tua2 pun nak sambut besday jugak kan??

yang kelakarnya, suprise tu tak jadi sangat, sebab dah terkantoi awal .. ada yang pecahkan rahsia.. tu pun secara tak sengaja.. tapi okay laa, terharu aku .. hahaha . aku & c noh sanggup naik tangga  dari basement sampai tingkat 3 , siap main sembunyi-ii lagi .. lucu pulak kalau di ingat balik.. lepas tu, jeevita & grace naik tingkat 3.. paksa-ii , siap bertarik-ii lagi .. hahaha . aku pun ikutkan jak laa .. diorang bawak aku ke Basement .. masa tu gelap la kan ? siap ada jurukamera . siap berakam-ii bagai.. addoiyai.. maluuuuu  (/.\)
lepas tu diorang nyanyi laa ramai-ii lagu happy besday .. hihi .. lepas tu  tiup lilin , potong kek & paling best dapat hadiah !! hahaha .. terima kasih laa yang buat semua tu ea .. ammar, ika,abey, hassan, jeevita, grace, shila & noh .

dah tua pun nak tiup kek jugak .. hahaha :D

ammar & mieya

noh & mieya ..
memang kenakan akuu  !! 
ingatkan nak suap , lepas tu bole sapu krim kek kat mukaa aku .. grrr ~

hadiah dari ika & abey ,jeevita grace & shila & ammar :)
thank you very much :)

hadiah iqa & abey

 dari ammar : jersi no 8 , wan zaharulnizam :)
tau aku peminat harimau muda & peminat kecik , so dapat jersi no 8.. 

yang sweet ni dari jeevita, grace & shila  :)

hari ni happy tapi segan jugak dengan member-ii sebab semua pun bukan ada duit sangat .. semua pun tak kerja lagi , masih belajar tapi diorang sanggup buat "suprise" macam ni .. apapun terima kasih banyak..birthday yang ke 19 tak kan dilupakan sampai bila-ii.. tak lupa jugak yang send mesej & dari fb semua , terima kasih atas doa-ii anda semua .. 

ni pulak masa tengah siapkan tagging bag & buku program yang ntah berapa kali kena tukar .. hahaha . mukaa stress ! apapun noh memang terbaik laaa .. banyak kerja dia tolong aku buat ! thanks bro .. beruntung satu group dengan dia ni .. lain kali 1 group lagi ya , ada jugak orangambil &7 hantar balik kat rumah .. free pulak tuhh .. hahahaha .. kesempatan dalam kesempitan laa pulak .. eh dak laaa .. gurauuu jee :3

orait ! setakat ni dulu untuk hari ni .. byeee ~

Ulasan

  1. heheheee..alaaaaaaaaaaaaaa.....sweetnyaa..bestnyaa..mia..hehehee..kalaw aku ada..Habis aku kerjakan kau..btwy Happy Birthay...syggggg...naaa...smalah suah kita kan...19 tahun...ngehhH..ngeHh...Hehehe..waUuU...bestnya dapat sejadah,topup?? hahhaa....lagi satu baeknya dorang mia....untung lew dapat Hadia..bnyak-banyak.. :) apa pun..Happy Birthay eaa..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha . apa yg sweet tu rikaa ? hihi :3
      terima kasih eaa . untung kan hadiah tahun ni paling bnyk woo ..

      Padam

Catat Ulasan

hai semua. terima kasih kerana singgah sini. tinggalkan komen di sini,1 pun dah okey tau? salam sayang dari Mieya..