krik krik ~


hai semua * krik krik .. 
maik ai ! sunyi nya malam ni .. bunyi cengkerik jak yang di dengar. haha
oo ya , tujuan aku update entri hari ni sebab nak bagitau mulai esok-isnin (14 september -16 september) aku outstation lagi .. jgn nak outstation sgt la kan ?? esok , in sya Allah .. kami akan berkampung di Homestay Kg Temenin Baru ,Kota Tinggi . Ada aktiviti di sana & aku dah dapat itenarati tapi aku tak faham aktiviti-ii yang di buat disana (siapa suruh ponteng kelas hari ni ? kan dah tak paham) Duta Damai apa ntah .. in sya Allah , di entri akan datang aku akan ceritakan laa apa aktiviti yang di buat di sana.  kalau dah masuk homestay , dapatlah kita keluarga angkat .. hehe , semangat aku ! maklumlah belum ada keluarga angkat setakat ni .. so , untuk3 hari ni takkan ada lah cik mieya mengupdate blog ya !

kebelakangan ni pun buzy sikit, dengan kelas .. banyak keluar pulak tu kan ?? sebelum ni program piai pontian eco challange , pastu budaya niaga 1 johor & minggu ni ke temenin pulak . hari selasa ada komentar dalam kelas . haha , mengigil jugak aku dibuatnya sebab lama dak berkomentar kan ?? pastu kena buat buku program , itenerari untuk pegi legoland hari khamis ni (tagging bag aku dah siapkan) .. setakat ni , semuanya dalam kawalan. doakan lah yang terbaik untuk aku yaa ! (terutamanya untuk lulus cemerlang dlm final exam & hajat untuk balik tawau tercapai *moga-ii tarikhnya dak berlanggar :'/ )

dan yang paling buat aku sedeyhhhh sekarang nii pasal esok !!! esok ada FINAL PESTABOLA MERDEKA !! malaysia lawan mynmar :'(
untuk tentukan siapa di tempat 1 & 2 .. aduhh . yang final pulak tak dapat tengok !! hmmp :'(
dak paa laa .. demi majlis ilmu , aku relaaa dak nonton bola .. bagi yang nonton tu, tolong la bagi info dengan aku yaaa :')
in sya Allah , esok Harimau muda menang !! 
Selamanya sokong malaysia ..

3 ulasan:

  1. OOOUH CENGKERIK?? INGTKAN BUNYI KATAK ...MIA..ENGGG,...heheheh... InsyaALLAH..aku doa kan mia...sygg..wey..ila balik tawau??

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha . bunyi katak yaa ?? hmm , tak jadi balik laa rikaa

      Padam

hai semua. terima kasih kerana singgah sini. tinggalkan komen di sini,1 pun dah okey tau? salam sayang dari Mieya..