:'/

hyepp ! lama aku menyepi .. hahaa . sepi laaa sangat kan ?? sebenarnya agak sibuk laa kebelakangan ni .. dengan kuiz & persiapan untuk final .. jumaat ni dah exam untuk pertolongan cemas .. lepas tu , bulan 10 dah start untuk final exam .. lepas tu cuti 2 minggu untuk naik semester 2 .. & aku dapat balik tawau .. yeayyy !

lepas tu , kami buzy sikit dengan pembentangan , komentar , pengucapan awam, dll .. pastu kena siapkan segala-ii untuk trip hari isnin ke nusajaya*kota iskandar & legoland dengan JB tour . setakat ni okay laa sebab aku dah siapkan kertas kerja, tagging bag pun dah siap .. sekarang ni tinggal siapkan buku program untuk lawatan isnin ni .. banner pun , alhamdulilah. walaupun semalam baru buat tempahan ,tapi tadi kedai tu hantar emel dekat aku .. dia hantar design & gambar banner tu .. petang tadi dah confirm kan dengan pensyarah , pastu ada laa buat perubahan sikit .. esok dah boleh ambil .. cepat kann ? hihi :3

apapun , terima kasih laa untuk yang 1 group dengan aku .. terutamanya noh sebab banyak tolong aku .. aku buat tagging bag , dia yang laminate, & potong tagging bag tu .. buku program pun dia yang buat .. hahaha .. pastu , buat banner pun dia yang teman akuu .. terbaik laa , lepas ni aku nak satu group dengan dia lagilah kalau ada trip .. hahaha :p 

macam ambil kesempatan dalam kesempitan pulak kan ? hihi .. dak laaa ..

sekarang ni kepala tengah pening dengan macam-ii masalah .. ceh ,, kalah perdana meteri aku punya pikiran .. hahaha .. dak laa , masalah kecik jak , tapi mengganggu .. dengan enset aku lagi .. memang mintak di lempar ke dinding .. kebelakangan ni tunjuk belang seyhh .. terpaksa laa aku bersabar dulu sebab tengah "kering+kemarau" sekarang ni .. 
 
 
oraitt , sampai sini jer hari ni .. byeee ~

ni laa banner untuk SPL .. :)

4 ulasan:

  1. hureyyyy..yeeeeeyyy...hehee.. mia balek Tawau InsyaALLAH... ada Jodoh kita ketemu...tak lamaa cuti kan... :) exam...tu caiyok-caiyok..oke...

    BalasPadam

hai semua. terima kasih kerana singgah sini. tinggalkan komen di sini,1 pun dah okey tau? salam sayang dari Mieya..