selamat hari raya :')



selamat hari raya aidilfitri . maaf zahir & batin .
haa , lama tak update blog . malam ni baru terasa nak update . biasa la , dah malam raya kan ?
terasa jugak nak wish-wish untuk raya esok . raya tahun ni beza sikit la , sebab pertama kali tak beraya dengan mak bapa . sebak + sedih tu confirm la kan ? tadi sempat jugak aku call mak . kesian mak & bapa , beraya berdua jak di tawau :'(

hmm , sekarang ni pun tengah nonton tv . layan setia hujung nyawa . hahaa , memang tak ada kerja kan ?? 
persiapan raya ni tak ada sangat la . aku, baju raya pun tak beli . pakai yang tahun-tahun lepas pun boleh . tak kisah pun . tahun ni aku di beri kepercayaan & ruang oleh kakak +Kathy Rbain  sebab bagi peluang buat cookies. dah siap 4 jenis . seronok pulak . walaupun tema cookies tahun ni "merekah & menggerutu" . hahaha . tak cantik takpa , janji sedap . wahh , sedap keee ??
  
gambar tak boleh upload . ntah kenapa aku punya henfon tu tak boleh transfer gambar , sedeyhhh , aku dah semangat ambil gambar , tapi tak boleh transfer dlaam lappy pulak . saboo je laa .. 

hmm , ok laa . aku ucapkan selamat hari raya aldilfitri , maaf zahir & batin :)
byeee ~

6 ulasan:

  1. Selamat Hari Raya~ =)

    Regards, www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary)

    BalasPadam
  2. merekah dan menggerutu yeah miaa...?? hahhahahaa....rindu aku cubit kau mia..!! hehehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahaha , ya lowh .. alaa , ingtkan rindu dgn aku , rupanya rindu mau cubit aku .. hmmp , jahat !! hehee

      Padam
  3. Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin buat Amira sekeluarga.. alolo.. jangan sedih2 na tak balik beraya dan tak ada baju raya.. next raya ada lagi InsyaAllah :) eh amira kak baru baca satu komen amira kat sini : http://www.diarisifroggie.com/2011/05/tutorial-membuat-page-list.html amira tanya pasal nak centerkan page bawah header kan? masih nak tahu caranya ke? kalau nak tahu boleh contact aida dekat fanpage :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. selamat hari raya , maaf zahir & batin :) in sya Allah , ada rezeki dpt la balik kg .. apapun , tq infonya sis :)

      Padam

hai semua. terima kasih kerana singgah sini. tinggalkan komen di sini,1 pun dah okey tau? salam sayang dari Mieya..