c u t i ~


semalam dah start cuti .. 2 minggu woo .. mula-ii di bagitau cuti 1 minggu , raya ke4 dah start kelas , tapi di panjang pulak la cutinya .. cuti pun kena ganti tau , tiap sabtu .. hmm , tak kisah laa .. aku tengah pening pikir nak buat apa dalam 2 minggu ni . cuti 2 hari sabtu ahad pun ada dah berpusing dalam rumah ni , nak jalan susah sebab kenderaan awam susah nak dapat . memang jalan kaki macam hari tu la kalau nak gi bandar .. 

persiapan raya untuk aku memang "habuk" .. hahaha .. memang tiap tahun pun macam tu . pakai apa yang ada laa kannn ? hari ni pun tak buat apa sangat , cuti tolong bersihkan tingkap & buat cookies ..raya kali ni first time tak beraya dengan mak bapa.. macam lain rasanya. sedih memang dah confirm la kan ?? tak pa la , tak ada rezeki :'(

member - member yang lain semua happy balik kampung . untung la kan ?? ada yang balik terengganu , kajang , pahang , perlis , muar , perak dll . aku stay di sini la . mana ada kampung lain selain tawau .. aduh , buntu kepala otak . buat assignment pun tak ada mood rasanya .. assignment pun tak banyak , ada dua jer rasanya . nanti la buat , masa betul-ii tak ada benda di buat, masa tu la aku cari bahan untuk assignment encik kharim .. assignmentnya "rumit" sikit . tapi , in sya Allah aku boleh buat . "tak mudah namun tak susah . terserah apa pilihanmu" .. hehehe ..assignment aplikasi komputer senang sikit , buat powerpoint .. fail pun dah bawa balik , nak ulangkaji & refresh la ceritanya ni . tu pun kalau terbaca la . kuiz & final exam yang aku risau . kena buat betul-betul . kalau tak , biasiswa ditarik balik pastu kalau dah pakai pun kena bayar semula . ishh , taknak aku kena tarik biasiswa .. 

hmm , tak ada idea sebenarnya ni .. tapi aku update jak blog ni .. opss , terlupa .. aku nak ucapkan selamat hari lahir & moga panjang umur dan murah reeki kepada anak saudara ALIA ELLYANA . dah 3 tahun dah umurnya hari ni . tak lupa jugak untuk blog ni "mieya story mory" hari ni dah 2 tahun 2 hari dah usianya .. moga panjang usiaaa ya blog :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

hai semua. terima kasih kerana singgah sini. tinggalkan komen di sini,1 pun dah okey tau? salam sayang dari Mieya..