m i x ~


dah seminggu kelas untuk sem baru. setakat ni ok la. assignment pun "okay" jugak la kan ? haha. maklumlah, dah ada 7 subjek. ada 4 pensyarah .antara subjek - ii  *aplikasi komputer , pengenalan pelancongan , pengenalan diri 1 , interpetasi pelancongan , communicative english , perkhidmatan pelanggan & pertolongan cemas . pembentangan memang selalu la , kena buat dalam power point , tapi aku tak terer sangat la kan , buat yang basic la gitu . ada kena interview tokoh , tapi tu dah siap . yang tengah pikir ni untuk rakaman *perkhidmatan pelanggan . kena berlakon bad & good service . nasib baik la 1 group aku encik john dah siap buat skrip . satu hari dah siap . haha ,best student gitu . 1 lagi encik azhar . nak berlakon ,kena rakam, tapi tak ada pulak kamera yang boleh pakai . hmm , nanti la pikir tu . haha . rilek dulu kan ? 

ha , ni satu kelas dengan aku . kawan baru la katakan .
yang depan ni ika , pastu aku laa , saira & jeevita .
ika & saira 1 umur , batch '95

mieya & jeevita .
ni yang 1 umur dengan aku . siap bole ajar bahasa tamil lagi tau.
eppadi irke ? tu maksudnya apa khabar . haha .

ok dah tu pasal kolej & salam perkenalan dari mana-ii pihak untuk berkenalan dengan kawan baru adalah tidak di layan sama sekali .. haha , ayat aku macam jeles jak kan ? eh , tak la *lari tajuk :3

tak , aku mau cerita pasal doodle sebenarnya . terima kasih untuk kakak ku , KATHY  sebab hadiahkan & buat kan doodle untuk aku .. terima kasih bebanyak yee .. ni laa doodlenyaa :D

 haa , jadi tak ? ada iras kan ? 

tu mieya dengan hmmpp .. ehhhh
 cubalah , cuba sayang teka *lalalaaa ~
kalau dapat teka , dia hebat !!



ni pulak siapa ye ? hahaha . tak la , mintak doodle ni sebab comel sangat .
comel kaaann ? pastu warna hitam & kuning pulak tu . sesuai dengan tema blog ni :)

tadi aku beranikan diri pegi today's dekat ulu tiram . bukan jauh sangat *tapi jauh jugak laa sebenarnya,   aku tak biasa naik bas di sini . mintak teman dengan anak buah . dah dua-ii tak biasa naik bas , memang macam-ii dalam fikiran . pegi sana sebab nak beli buku pembangunan pelancongan & perubahan komuniti , untuk kelas encik kharim , tapi buku tu dah habis dah . lagipun akak yang kerja di kedai buku tu cakap buku tu buku lama , publisher pun tak terkenal , tapi tiba-ii semua cari buku tu . memang susah la kan ? ujung-ii bukan beli buku , tapi beli baju . baju apa ? ehh , jap laaa .. 




haa , ini laa yang di beli . walaupun aku bukan orang johor & bukan penyokong kuat JDT tapi aku beli jugak la baju ni. lawa kot . tulisan dia warna silver ke emas , ntah la! tak pasti . haha , lagipun kan sekarang dah duduk johor , beli la 1 baju johor . Johorean gituu. HARIMAU SELATAN , luaskan kuasamu . 

aku pun dah tak tau nak cerita  pasal apa lagi . okay la ,bai bai ..


4 ulasan:

hai semua. terima kasih kerana singgah sini. tinggalkan komen di sini,1 pun dah okey tau? salam sayang dari Mieya..