relakan jiwa :')

okay , malam ni update lagu hazama pulak . tak ada aktiviti kolej  yang aku mau story hari ni , tapi rasa gatal sangat mau update blog . jadi update lirik lagu yang aku suka la yaa *shining eyes 

 best la lirik & lagu ni . ehh tapi  lagu hazama memang semuaaaaa pun best-best .  ni antara lagu favorite laa * lagu pulau perhentian bak kata nadia (member aku la ) lepas dia dengar lagu ni , dia pun "terasuk" jugak . lagu hazama memang "berhantu" kot . hahaha , layannn dulu ~

ku sangka diriku selamanya kelam ,
terbelenggu ikatan tanpa manisnya cinta .

memaksa diriku menapaki jalan ,
arah yang tak pernah ku mahu dalam hatiku .

kini kau pun hadir memberi cahaya ,
membangunkan ku dari suramnya mimpi ngeri .

menuntun hati ku kepalung asmara ,
seakan ku hidup kembali dari matiku .

engkaulah cinta yang selama ini aku cari ~

ku relakan jiwa ,
tuk menjadi penghuni dalam sangkar hatimu ,
kerana engkaulah nadi yang menghidupkan aku ,
yang mampu melarutkan setiap sepi hatiku .

* hati bukan untuk dimiliki tapi hati untuk dicintai dan mencintai 
ku relakan jiwaku padamu ~

ku relakan jiwa ,
tuk menjadi penghuni dalam sangkar hatimu ,
kerana engkaulah nadi yang menghidupkan aku ,
yang mampu melarutkan setiap sepi hatiku .

seandainya waktu tak pernah pertemukan aku dengan dirimu ,
akan ku biarkan mati hatiku selamanya ,
sehingga engkau datang membangunkan akuu ~

ni video lirik lagu ni . BEST ! *klik la kalau rasa berminat mau dengar :)
  
http://www.youtube.com/watch?v=4PMjq1LyPMk

2 ulasan:

hai semua. terima kasih kerana singgah sini. tinggalkan komen di sini,1 pun dah okey tau? salam sayang dari Mieya..