Melaka International Trade Centre (MITC) : karnival My3L zon selatan

hai semuaaaaa . hari ni aku update blog kelam kabut sikit sebab pukul 8.30 malam ni aku dah nak kumpul di kolej gi terengganu . 3 hari 2 malam .. oyeayy ! ada aktiviti , snokerling , canoe dll .. 
yang aku mau story ni pasal karnival My3L di melaka ( 8-9 jun 2013) 
my3L ( life , long , learning )
kami berkampung 3 hari 2 malam di sana . kolej komuniti kota tinggi buka 3 booth .. yang 1 pameran kursus "full time" ataupun course yang aku ambil sekarang ni . course pelancongan dan pengembaraan . yang ke 2 , booth e-tech . berniaga dll . tempat aku di booth kursus pendek . mencanting batik . waa , tempat kami dekat dengan pentas utama , so ramai orang la kan ?? sempat gak berkenalan dengan abang-ii yang datang .. ohok ohok * batuk pulak laaaa :3
ada gak artis datang , afique hussain , hafizul , maya , jaffar on , dan nabil raja lawak .. semangat seyhh .. nabil singgah booth kitorang . siap sebut nama aku lagi .. hohohho .. apapun akitviti best walaupun penat . balik melaka semalam dlama pukul 11 lebih baru sampai rumah . lepas tu pagi tadi  kelas macam biasa & malam ni dah kena pegi terengganu . aku mau membebel panjang lagi tapi takut tak sempat pulak coz aku belum mandi lagi nih ..
ni la antara gambar yang aku sempat upload . lain kali laa macik membebel panjang-ii eaaa :)
booth pelancongan & pengembaraan 

booth e-tech 
jual kraf tangan dll 

booth kursus pendek 
tempat yang aku , suha , shah & azam jaga 

en Amir bin md Noor , ketua pengarah jabatan kolej komnuniti singgah booth kami :)
eh aku pun ada jugak dekat situ .. hahahaha :B

booth kami sentiasa sibuk dengan orang ramai :)

 
eh , siapa ni ? 




batik hasil tangan orang ramai 
:)


bersama Afique Hussain

 majlis perasmian :)

miss L bersama artis :)

cehh , macam terer kan ??
 hahahaha

bersama nabil canting & colour batik :D

nabil nak cuba warna batik , memang  terbaik laa . laju , macam "teror" gitu . 
hahahaha





yeayyy ! tQ singgah booth kami :D

suha & aku .

okayyyyy ! dah . aku nak gi mandi .. dah pukul 8 . 8.15 ni abang ipar aku dah kena hantar aku dekat kolej .. 
ok chowwwwwwww !

8 ulasan:

  1. Balasan
    1. alhamdulilah , memang best .. hahaha . yang penting dapat jumpa ehem-ii . hahahha :p

      Padam
  2. yeaH kan..kak..hehhee..dulu kan kak.. mia...selalu ckap mcam ney. .. 'Kalaw lah qu jumpa si Nabil ney kan...hahahhahaa... (^_^). naH mia heheh...AlHamdulillah..sampai Hajat mu...semoga...berjaya dalam hidup dan mencapai segala yg diingnkan..syannnnnngg..heheheh :) miss u.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahaah . ya kan rika ? akhirnya dapat jugak aku jumpa nabil , alhamdulilah .. hahahha :B

      Padam
    2. hehehhee...yeah bah miaa....jadi bila ko bwak qu p jumpa dia?? hahhaha..bang nabil gitu...hahahah... (^_^)

      Padam
    3. ceh , aku bawak ko p jumpa nabil ? susah seyh .. hahaha . lepas ni jumpa wan zaharulnizam lagi la kan rika ? ngehngeh ..

      Padam
  3. hahahahhaa...yeah baH pulak kan??? hahahahahaha..... blom jumpa kah lagi?? post yeahh..kalau ada gambar tu hahahahahahahaa....!! ha...kaLaw dapat jumpa nnti tu..Cover sikit senyum..tu..tau lah bah...terHaru..hahahakk.. :P

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau aku jumpa wan di fb aku upload .. jadi dp lagi .. hahahaa . bukan senyum suda rika , menagis terharu akuu ..

      Padam

hai semua. terima kasih kerana singgah sini. tinggalkan komen di sini,1 pun dah okey tau? salam sayang dari Mieya..