blank ( O_o )

hyep ! apa khabar semua ? hari ni ada final exam . exam slaid , aku ambil slaid masjid kristal , terengganu. maklumlah , baru balik dari terengganu jadi masih teringat-ingat lagi la terengganu tu kan ? hehehe . gambar yang aku janji mau upload di pulau perhentian pun aku dah upload . 

exam tadi macam kelaut jak aku punya komentar . aku lupaa apa yang aku nak cakap . aduss , aku dah start lupa masa aku tersalah sebut jemaah jadi jenazah . hahaha , aku mau cakap masjid ini memuatkan sekurang-kurangnya 7oo orang jemaah dalam satu-satu masa , tapi boleh pulak tersebut jenazah . yang lain apa lagi , gelakkan aku laa .. hahaha . lepas tersasul tu , aku dah blank , ga ga ga gagap ku menjelma . haha . ahh , redhooo je la kan ? benda dah lepas . biar kan lahh . 

cakap pasal benda yang lepas ni , aku dah sakit hati + menyesal dak datang larian kitar semula sabtu lepas . apa daknya , kena kumpul di kolej pukul 5.30 pagi . susah la kan ? so , aku pun dak pegi laa . haa , masa-masa aku dak pegi pulak laa dorang boleh jumpa player JDT dekat dataran JB  tu . aduyyh , aku dah nak nangis masa nana & miera tayang gambar diorang dengan player-ii JDT tu .  muslim ahmad pun ada .. mana aku dak sakit hati :'(
memang tak ada rezeki kan ? tak pa la , lain kali aku mesti datang & ikut aktiviti-ii kolej . *selalu masa aku rajin , tak jumpa pulak . baru tak datang sehari baru pulak ada pemain-ii johor ni kan ? erhh , sabarr ! 

oh ya , aku dah pun lepas final exam *coach komentari . aku buat komentar di kota iskandar . orang ke TIGA buat komentar di sana . aku dah sakit perut , sebab dah tak tau mau cakap & cerita pasal apa . risau , nasib baik la azam & hassan tak cakap banyak point , ada jugak la benda yang aku bole cerita . hehehe .

& tadi ( 18 jun 2013)  ketua pengarah kolej komuniti  Malaysia  encik Amir b Md Noor datang kolej . buat lawatan ke kolej . jap eh , aku upload gambar tadi .





menyambut ketua pengarah kolej komuniti datang :)

en Ali pengarah kolej komuniti kota tinggi 
& en .Amir b.Md Noor 

4 ulasan:

  1. kalau sampai 700 jenazah dalam masjid,sure orang lari lintang pukang,heehehehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha , tu la pasal . boleh la pulak aku tersasul masa final exam .

      Padam
  2. hihi . kau ni , jenazah ? comel je . bhhaHAHA

    BalasPadam

hai semua. terima kasih kerana singgah sini. tinggalkan komen di sini,1 pun dah okey tau? salam sayang dari Mieya..