TOUR - TOUR *sambil geleng kepala

lepas cuti seminggu hari tu , kepala otak bercelaru . saraf otak aku ni dah berselirat .. pening !
aku tengah cari isi untuk komentar ni .. hmm .. 
lepas cuti seminggu , lepas tu memang xda cuti .. biar aku listkan trip-ii yang ada ..

1) 21 mac 2013 
-JB TOUR : kompleks Sultan Abu Bakar ( KSAB / 2nd link ) & Bangunan Sultan Iskandar (BSI) , JB central .

2) 18 april 2013
JB TOUR : Lapangan terbang Antarabangsa Senai & Johor premium Outlet ( JPO )

AKAN DATANG :
3 ) 23 - 24 april 2013
JB : pergi ke tempat lawatan / pelancongan  baru di Johor .

4) 29 april 2013
mesra Malaysia (JB kot)

5) 2-3 mei 2013 ( kureng pasti )
-naik gunung panti ( kot )

6) 15 -16 mei 2013
MELAKA TOUR : Heritage walk / Melaka Tour City / Jonker Street / Melaka Wonderland / Muzium Kapal Selam / Pulau Melaka / dll 

7) 21 - 23 mei 2013
PUTRAJAYA + KL TOUR : Putrajaya / Taman Warisan / KL tour /  ICT  Shah Alam / Putrajaya Cruise / Batu caves dll

8) 30 mei 2013
JB TOUR : Homestay / IRDA / Galeri coklat 

9) 6 jun 2013 
KOTA ISKANDAR : Kota Iskandar / Legoland 

10 ) 13 jun 2013 
JB TOUR : final exam

mungkin ada perubahan tarikh & penambahan akitiviti / lawatan .. aku tengah kumpul maklumat unutk buat komentar nih .. pasal sejarah johor , PRU 13 , lebuh raya Malaysia , sistem tol , no pendaftaran kereta , kelapa sawit , kereta buatan Malaysia dll .. JB tour yang pertama aku memang tak sempat buat komentar , yang ke dua pulak sekejap jak . baru separuh jalan cerita pasal sejarah johor , dah sampai Senai airport . hehehe . memang aku dak stabil berdiri di TG stand tu . tapi kirannya ada pengalaman la sudah ..nasib baik aku dak gemuruh berdiri di depan kawan-ii , n budak SMK 3 .. fuhhh ! sekarang ni pun aku dalam "kegawatan ekonomi" .. erkkk .. macam -ii kena beli ..sabar la kan .. :(
lepas tu , tiba-ii la pulak aku rasa mau ambil lesen pemandu pelancong bandar .. tapi mahal .. RM 1500 kalau dak silap . kalau ada lesen tu , lepas ni confirm ada kerja ..  ntah la macam mana .. mau sambung pemanduan pelancong alam semulajadi pun dak confirm lagi ( padahal hari tu semangat mau ambil nature ) .
kalau dak pun ambil lesen nature jak la .. hari-ii masuk hutan , jumpa dengan pacat yang comel n kiut-ii :p

ok la , lain kali aku update blog lagi okayyyyyyy ! daaaaa :*

1 ulasan:

hai semua. terima kasih kerana singgah sini. tinggalkan komen di sini,1 pun dah okey tau? salam sayang dari Mieya..