Selasa, 30 April 2013

MESRA MALAYSIA :)


Assalamualaikum , salam mesra ( tangan di hati ) & salam satu malaysia 
*senyum  : )
kursus mesra Malaysia pada 29 April 2013 
@
Grand BlueWave Hotel Johor Bahru , Johor



opss , silap tarikh la pulak kan ? hehehe :3
puan Afi / Afifah

with azah :)

hai , saya Amira :p



aku punya posing dengan senyuman "sepesen" jak dalam setiap gambar kan? 
hahaha :3


yeay ! dapat sijil !
*dapat sijil pun bangga (-_-!)
btw , syok jugak dapat join kursus ni . bertambah jugak ilmu di dada , walaupun kadang-ii mata berat semacam *maklumlah , masa makan tengah hari tu memang melantak gila-ii . makanan hotel free , banyak & sedap . jangan tolak rezeki la kan *ntah berapa kali ulang alik aku pergi ambil makanan :p
walaupun tak dapat semua , sekurang-kurangnya ada jugak yang ilmu baru . ye dak ??

 sebelum tu aku mau ucapkan selamat hari pekerja *esok , 1 mei 2013* .. & kami pun cuti jugak . yeayyyy ! hahahaha .. lepas tu 2 & 3 mei 2013 *khamis-jumaat pulak naik gunung Dakuk & gunung Panti .. dengar-ii pacat banyak maa .. hahaha , tapi aku tak la takut sangat dengan sang pacat ni . jangan aku jumpa cicak hutan sudah * eh , ada ka cicak hutan ? 

hmm , sampai di sini jak la entri kali ni okey ! lepas naik gunung , aku update lagi :)
in sya Allah , kalau panjang umur & berkesempatan . 
tataaa , assalamualaikum :)

3 ulasan:

  1. hahaha..tak ajak cik akak sekali...boleh join adik melantak juga..hihi

    BalasPadam
  2. @Nao Mei alah , lupa ajak la kak . sy kalau mkn mmg lupa diri.. hehehe :3

    BalasPadam
  3. jemput baca entri
    http://resipidarihati.blogspot.com/2013/05/5-blogger-terbaik-pilihan-kathy-januari.html

    BalasPadam

hai semua. terima kasih kerana singgah sini. tinggalkan komen di sini,1 pun dah okey tau? salam sayang dari Mieya..