my beautiful malaysia day 2013 ~


wow , lama suda nda update blog ! rindu jugak tapi masa tak ada . buzy la katakan . kebelakangan ni banyak assignment la . pening jugak kepala sebab aku lewat masuk 3 minggu . banyak yang aku kena catch up . meet ang greet puan yan  pasal CIQ dengan secondlink tuas aku dah buat , puan su punya itenerari sabah dengan kuching  pun dah siap walaupun assignment puan su hantar khamis ni  . maklumlah  ,rajinn -..-' ( rolling eyes )

aku update blog sambil dengar lagu keep holding on . lagu avril tu . lagu favorite guaa . hehehe . sebenarnya aku mau mengimbas kisah lalu . puihhhh ! jangan kisah lalu sangat la kan . dak laa , sebenarnya aku punya "crush" ada mesej aku semalam . tapi dia mesej jam 1.19 a.m . perghh , masa tu aku memang da tidoo mati laa . apa laa , mesej pun lambat . patut la kemarin aku ada ingat dia , rupanya dia mau mesej aku . cehh , hebat jugak aku punya instict ni . hahahaaa XD

dan tadi  di pagi ahad yang hening , kami ada aktiviti "my beautiful malaysia day 2013" . hokk alohhh , bangun awal pagi ahad . stresss akuu . awal pagi , jalan kaki dari kolej ke laman tun sri lanang . mau cakap jauh , nda jugak laa . biasa-ii jak . sampai-ii buat senam robik . cam haramm . hahaha .. pastu bagi-ii kumpulan untuk buat gotong royong . ramai jugak laa yang datang . ada dari kolej komuniti bandar penawar , kolej komuniti dari bandar tenggara , politeknik , rela , polis dll . serentak seluruh malaysia . antara aktivitinya mengecat , tanam pokok , dll . tapi nda boleh mengecat tadi , hujan lebat gilaa . kami punya check point kena jalan kaki .. jauhh . hujan lebat teruskan jugak akitiviti . dah laa pagi ahad , kalau tidoo memang best . pagi tadi dapat baju , topi , sarapan , makan tengah hari ( kfc ) . alhamdulilah , dak buat kerja banyak , tapi melantak lebih . apaaa laa . hehehe . jap-ii , aku pegi ambil upload gambar duluuu . aku ambik dari twitter miera . jangan marah eaa :D

aku , suha , nana , miera :)


azah dengan aku :)

ok laa , aku pun dah penat menulis ,esok pun ada kelas . hmm , lain kali aku meracau lagiii ~
byeee :D




2 ulasan:

hai semua. terima kasih kerana singgah sini. tinggalkan komen di sini,1 pun dah okey tau? salam sayang dari Mieya..