17 februari 2013 ~

hyepp ! apa khabar ? selamat hari ahad  :)

oh menn , hari ni ahad . 9 hari cuti macam dak terasa . kota tinggi mau tiap hari hujan . cuti pun dak terasa sangat . adooi , macam dak puass mau cuti ,esok da start  sekolah pegi kolej . perasan muda la tu mau pegi sekolah . hahaha . sepanjang cuti ni pun aku banyak habiskan masa di rumah . malas mau berjalan . lagipun ,aku mau pegi mana kan , mau tiap hari jugak aku tengok bandar kota tinggi ni . isnin- jumaat di kolej , haa , tengok laaa bandar kota tinggi ni puas-puas ..

 
di sini pun aku belum ada kawan rapat macam di tawau . mau berjalan pun senang kan kalau  di sana ? ada kawan , dak ke bandar pun bole pegi rumah dorang ( rumah c jija tentunya , belakang rumah sejjak ) . ndak pun melepak di highway . kenderaan pun banyak limosin , bmw ,  mercedez perasannya akuu . hahaha . ada bas ( tambang pun rm 0.60 jak ) , teksi dll . makanan pun murah . pokoknya senang laaa . ceh , macam buat perbandingan tawau dengan kota tinggi pulak kan ?? bukan apa , tawau kan tempat aku lahir dan hari ni pun baru sebulan aku menetap di sini . tu la belum membiasakan diri lagi . hehhh ! it' okay laa , dak jauh beza pun dengan tawau . tapi , tawau tetap nombor satu di hati . ngeh3x .. 

apa lagi mak bapak masih di tawau kannn . maunya aku dak ingat tawauu . hmm , apapun , sudah sebulan aku di sini , okaylah ! dak da jugak kejadian-kejadian teruk jadi sama aku . kiranya berjalan dengan baik laa . hmm , kejap lagi aku mau update pasal makanan yang spesial di tawauu . tunggu dalam update akan datang . aummmm ~


wajah kesayangan hamba , wajah yang di rindui 
di tawau tentunya :')
bapa dengan mak :')


 mak n aku :')

i miss you , i love you BOTH (T_T)

3 ulasan:

hai semua. terima kasih kerana singgah sini. tinggalkan komen di sini,1 pun dah okey tau? salam sayang dari Mieya..